Expert

Die CX-Revolution
Expert · 13. February 2023
Das Metaverse hat die Fähigkeit, in Zukunft die gesamte Customer Experience grundlegend zu verändern. Daten und Technologien revolutionieren mithilfe künstlicher Intelligenz die Interaktionen zwischen Unternehmen, Konsumenten und dem Rest der Welt. Auch wenn das Metaverse noch lange nicht vollständig verwirklicht ist, hat diese enorme Informationsvielfalt die Art und Weise, wie Unternehmen ein Kundenerlebnis vermitteln, radikal verändert – und das ist erst der Anfang.

HIGH-VALUE AUDIENCE ◉ BEHAVIOUR ◉ ACTION
Expert · 08. November 2022
In Dr Jochen Toepfer talk, given recently to companies interested in Madtech, and how it all fits together, he spoke about how you engage better with high value audiences through personalisation.

Der Weg zum holistischen Marketingansatz
Expert · 29. November 2021
Eine erfolgreiche Customer Experience kann über verschiedene Wege erreicht werden, doch neben Daten, die immer die Basis aller Marketingaktivitäten bilden sollten, müssen auch die digitale Transformation und der Kunde selbst im Fokus stehen.

Customer-first, but are data and technology falling behind?
Expert · 26. May 2021
Brands are using data to understand and engage customers better in a disrupted digital world. Despite this disruption, customers are still people who appreciate good service, relevance, being listened to and looked after. “72.5% say legacy systems are a challenge to becoming customer-first!“ “76.2% are transforming to customer-first at company or department level!“ Customer-first means data-first. And trusted data in the right moment drives every single customer to action.